Wie we zijn: Flink
Bij Flink geloven we dat boodschappen doen sneller, frisser en gemakkelijker kan. Lees hoe we zijn gestart en wat ons drijft.

Wat is Flink?
Flink bezorgt boodschappen bij mensen thuis. Het biedt een ruime keuze aan verse producten, de beste merken en dagelijkse benodigdheden. Maar ook snacks, drinken en alles wat je nodig hebt voor een ontspannen avond of een gezellig weekend. Alles wordt binnen enkele minuten bij je geleverd, waar je ook bent!
In de Flink-app kun je zien waar we op dit moment bezorgen. Achter de schermen werken we hard om nieuwe locaties toe te voegen. Wil je op de hoogte blijven en een update ontvangen zodra we bij jou in de buurt komen bezorgen? Vul dan hier je gegevens in!
Bij Flink kun je 7 dagen per week bestellen. De exacte openingstijden van jouw dichtstbijzijnde Flink-hub vind je in de app.
Onze Versgarantie
Als een van je verse producten niet aankomt zoals verwacht (bijvoorbeeld beschimmeld of verlept), ontvang je een volledige terugbetaling voor dat product. Van fruit en groenten tot versgebakken brood, wij streven ernaar om elke keer topkwaliteit te leveren. Is er iets niet in orde? Meld het simpelweg aan onze klantenservice in de app!
Veelgestelde Vragen (FAQ)
Is er een minimale bestelwaarde?
Ja, de minimale bestelwaarde is gebaseerd op de afstand tot je dichtstbijzijnde hub. Je vindt de exacte minimale bestelwaarde tijdens het bestellen.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten zijn gebaseerd op de afstand tot jouw dichtstbijzijnde hub en de grootte van je winkelmandje: hoe hoger de waarde van je winkelmandje, hoe lager de bezorgkosten. Je ziet de exacte bezorgkosten tijdens het afrekenen.
Hoe worden de kosten berekend?
Toeslag voor wegwerpplastic: Dit is wat de Nederlandse overheid wettelijk in rekening brengt voor wegwerpbekers en -bakjes die plastic bevatten. Het doel hiervan is om het gebruik van plastic verpakkingen voor voedsel en drank te verminderen. De toeslag verschilt per product.
Statiegeld: Grote plastic flessen (1L+) die worden gebruikt voor frisdrank en water hebben statiegeld van €0,25. Kleinere plastic flessen hebben statiegeld van €0,15. Je lege blikjes en flessen met statiegeld kun je bij elke supermarkt inleveren. Gebruik de daarvoor bestemde retourautomaten.
Verkopen jullie sigaretten of vapes?
Nee, wij verkopen geen (e-)sigaretten. Sinds 1 juli 2023 is het, volgens de nieuwe NVWA-wetgeving, verboden om rookwaren via een online platform te verkopen. Dit verbod bevordert consumentenbescherming en beperkt toegang tot tabaksproducten. Flink volgt alle regels om de gezondheid en het welzijn van onze klanten te waarborgen.
Kan ik contant betalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Nee, dat kan niet. Je betaalt bij het plaatsen van de bestelling via een van onze verschillende online betaalopties.
Hoe gebruik/pas ik een voucher toe?
Je kunt je voucher eenvoudig gebruiken tijdens het afrekenen. Klik bij het afrekenen op "Voucher toevoegen". Voer de vouchercode in en bevestig. De korting wordt direct toegepast.
Waarom kan ik niet bestellen tijdens openingstijden?
Als het te druk wordt, kan je lokale hub tijdelijk nieuwe, inkomende bestellingen beperken om lange levertijden te voorkomen.
Ik ben vergeten iets aan mijn bestelling toe te voegen. Kan ik deze nog wijzigen?
Nee, sorry! We beginnen direct met het inpakken van je bestelling zodat deze snel bij je aankomt. Hierdoor is het niet mogelijk om wijzigingen aan te brengen nadat je de bestelling hebt geplaatst.
Waarom moet ik soms langer wachten op mijn bestelling?
Als het druk is, kan de levering iets langer duren dan normaal. De geschatte levertijd wordt weergegeven voordat je je bestelling plaatst. Als je na een onverwachte vertraging meer informatie nodig hebt, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice in de app.
Een product uit mijn bestelling ontbreekt, is verkeerd of beschadigd. Wat moet ik doen?
Sorry daarvoor! Neem contact op met onze klantenservice in de app, selecteer de juiste bestelling en geef aan met welk(e) product(en) je problemen hebt. Zodra je je probleem hebt ingediend, ontvang je een bevestigingsmail en zullen we je aanvraag binnen 24 uur beoordelen.
Ontdek Flink Prime
Wat is Flink Prime?
Flink Prime is ons abonnement vol exclusieve voordelen. Het biedt onbeperkte gratis bezorging, speciale vouchers, exclusieve kortingen en een flexibele annuleringsregeling. Er komen binnenkort nog meer nieuwe voordelen aan, dus houd het in de gaten! Meer informatie vind je hier.
Hoeveel kost een abonnement op Flink Prime?
Het maandbedrag bedraagt €6,99 voor een periode van 6 maanden, €7,99 voor 3 maanden en €8,99 voor een maand. De betaling gebeurt altijd vooraf, ongeacht de duur van je lidmaatschap. Het idee erachter: Flink Prime betaalt zich al na een paar bestellingen terug. Je krijgt dus niet alleen veel lekkers, je bespaart ook nog eens geld! Een goede deal, dus!
Hoe kan ik me aanmelden?
Aanmelden is simpel! Open je Flink-app, tik op je profielicoon, en voilà. Als je in aanmerking komt, zie je het Flink Prime-icoon. Het enige wat je hoeft te doen is je te abonneren, en dan ben je helemaal klaar om te beginnen met besparen. Als je niet in aanmerking komt, wees gerust. We rollen momenteel de bètaversie uit, maar hopelijk is deze binnenkort voor iedereen beschikbaar.
Hoe weet ik of ik in aanmerking kom voor Flink Prime?
De sleutel tot het ontgrendelen van alle voordelen is het hebben van een actief profiel bij Flink. Op dit moment is Flink Prime alleen beschikbaar in geselecteerde bezorggebieden. Maar geen zorgen, je kunt eenvoudig controleren of jouw adres op de lijst staat door een kijkje te nemen in onze app of op onze website. Zorg er wel voor dat je de nieuwste versie van de Flink-app hebt om je Flink Prime te beheren en te profiteren van het volledige pakket.
Accountbeheer
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Als je je account wilt verwijderen, ga dan naar je profiel in onze app. In de sectie accountbeheer kun je je account verwijderen. Als je dit niet zelf wilt doen, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice in de app.
Wij zullen vervolgens het proces starten om je account en persoonsgegevens te verwijderen. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat je gegevens volledig zijn verwijderd. Zodra je gegevens zijn verwijderd, ontvang je een melding van ons.
Houd er ook rekening mee dat we wettelijk verplicht kunnen zijn om persoonlijke gegevens te bewaren (Art. 17 (3) AVG). In zulke gevallen worden de betreffende gegevens gearchiveerd en niet langer actief verwerkt. De definitieve verwijdering vindt plaats zodra de persoonlijke gegevens niet langer nodig zijn voor administratieve of juridische procedures en er geen verdere wettelijke bewaarplichten of rechtvaardigingsgronden voor opslag bestaan.
Word deel van het Flink Team!
We zijn regelmatig op zoek naar nieuwe bezorgers en hubmedewerkers door heel Nederland. Draag bij aan de toekomst van snelle boodschappenbezorging!
Word bezorger of hubmedewerkerKlaar voor gemak?
Download de app, plaats je eerste bestelling en ervaar zelf hoe eenvoudig boodschappen doen kan zijn.